Pagopoieion- Παγοποιείον

Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης σε ημερίδα για εκπαιδευτικούς για την Τεχνητή Νοημοσύνη


Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και επιτυχημένη ημερίδα επιμόρφωσης με θέμα «Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση» πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26η Ιανουαρίου 2025 με τη συνδιοργάνωση του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Κρήτης, της Περιφέρειας Κρήτης, του Δήμου Ηρακλείου και φορέων της Εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου γέμισαν το αμφιθέατρο του 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου και επί τρεις ώρες επιμορφώθηκαν σε πρακτικές αποτελεσματικής ενσωμάτωσης των νέων «εργαλείων» τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία.


Στο Παγοποιείον. Στο χώρο μας το παρελθόν συναντάει το παρόν. Στο παρόν διαμορφώνουμε το μέλλον. Ανανεωθήκαμε και σας περιμένουμε για να σπάσουμε μαζί τον πάγο. Απολαύστε το καφέ, το ποτό ή το φαγητό σας και γίνετε και εσείς μέρος της ιστορίας μας.



Εισηγητές ήταν ο Παναγιώτης Αναστασιάδης, Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης και ο Γιάννης Φαρσάρης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής & συγγραφέας.








Την ημερίδα προλόγισε ο Γιώργος Πανσεληνάς, διευθυντής του 3ου ΓΕΛ Ηρακλείου και παραβρέθηκαν απευθύνοντας χαιρετισμό οι συνδιοργανωτές: Η Ελένη Μαράκη - Μπελαδάκη Εντεταλμένη Σύμβουλος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης της Περιφέρειας Κρήτης, Αντώνης Περισυνάκης Αντιδήμαρχος Παιδείας Δήμου Ηρακλείου, Αντώνης Φουντουλάκης Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, Δημήτρης Καλυκάκης Επόπτης Ποιότητας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, Σωτηρία Μαρτίνου Επόπτρια Ποιότητας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, ενώ απέστειλε χαιρετισμό και ο Μανόλης Μπελαδάκης, Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.

Η Περιφέρεια Κρήτης, στηρίζοντας ενεργά δράσεις που προάγουν την εκπαιδευτική καινοτομία, συνέβαλε ουσιαστικά στην επιτυχία της ημερίδας, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για τη διαρκή αναβάθμιση της εκπαίδευσης και την προώθηση σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας.