Πλουμή - Παραγιουδάκης

Τον Παύλο Μπαριτάκη επισκέφτηκε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται ο Αλέξης Καλοκαιρινός


Τον Παύλο Μπαριτάκη επισκέφτηκε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται ο Αλέξης Καλοκαιρινός, μαζί με τον δ/ντη της ΜΕΘ (και Εντεταλμένο Σύμβουλο του Δήμου Ηρακλείου για θέματα οργάνωσης και υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας Υγείας) Ανέστη Κιούλπαλη.


ΚΟΣΜΗΜΑ Πλουμή - Παραγιουδάκης. Σε κάθε όμορφη στιγμή, δίπλα σας με αγάπη! Ηράκλειο οδός 1821 & Κόσμων γωνία, τ.2810333337




Ο Δήμαρχος Ηρακλείου ενημερώθηκε για την κατάσταση της υγείας του φίλου του Δημάρχου Βιάννου – η οποία δεν εμπνέει ανησυχία – του ευχήθηκε περαστικά και σύντομα να επιστρέψει ξανά στα καθήκοντά του.

Ο Παύλος Μπαριτάκης με ανάρτησή του αναφέρει:
Ένας έντονος πόνος σήμερα το πρωί κατα την επίσκεψη μου στο 12ο forum του Επιμελητηρίου στις Γούρνες, έγινε η αιτία μιας ιατρικής περιπέτειας!!
Αρχικά ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και όλες, τον Περιφερειάρχη, Δημάρχους, Αντιπεριφερειάρχης και όλους τους συναδέλφους στην Αυτοδιοίκηση για το συγκινητικό ενδιαφέρον !!
Ευχαριστώ επίσης το ΕΚΑΒ ιατρικό, νοσηλευτικό προσωπικό πληρώματα ασθενοφόρου,για την άμεση ανταπόκριση του και ασφαλή μεταφορά μου στο Βενιζέλειο Γενικό Νοσοκομείο!
Ευχαριστώ γιατρούς και νοσηλευτικό και όλο το προσωπικό του Βενινζέλειου Νοσοκομείου, για την αμεσότητα των εξετάσεων και φροντίδα σε όλα τα επίπεδα!
Τελικά έχω διαγνωστεί με περικαρδίτιδα μέ υγρό που δημιουργεί έντονο πόνο.
Έγινε εισαγωγή μου στο Νοσοκομείο και ξεκίνησα την θεραπεία.
Θα μείνω για όσο χρειαστεί σύμφωνα με τις οδηγίες των γιατρών!!
Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου τη σύζυγο μου Ευγενία Πρωιμάκη με τα παιδιά μου και όλους τους συγγενείς που βρέθηκαν κοντά μου από την πρώτη στιγμή!!!
Ευχαριστώ!!