Πλουμή - Παραγιουδάκης

Γνωρίστε τον Κωνσταντίνος Ε. Σπαντιδάκη, υπ. δημοτικό σύμβουλο Ηρακλείου με τον Γ. Σισαμάκη


Γνωρίστε τον Κωνσταντίνο Ε. Σπαντιδάκη, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδος και μέλος της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Νεότερης Ελλάδας και Νεοελληνικού Πολιτισμού Ιωαννίνων και υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο Ηρακλείου με τον Γιώργο Σισαμάκη.
Ακολουθεί το σύντομο βιογραφικό του:

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Ε. Σπαντιδάκης. Είμαι Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδος και μέλος της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Νεότερης Ελλάδας και Νεοελληνικού Πολιτισμού Ιωαννίνων. 

Γεννήθηκα στο Ηράκλειο το 1989. 
Αποφοίτησα από το 11ο Λύκειο και συνέχισα τις σπουδές μου στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στο τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με ειδικότητα την αντισφαίριση. 

Στη συνέχεια σπούδασα στη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1 MediaLab, όπου και εργάστηκα στον τηλεοπτικό σταθμό Αντ1 στον τομέα της ενημέρωσης και του αθλητισμού. 
Το 2017 σε ηλικία 27 χρόνων αναγορεύτηκα Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. 
Η διδακτορική μου διατριβή έχει τίτλο: «Η Ολυμπιακή ιδεολογία (1851-1896), με βάση το αρχείο και το έργο του Δ. Βικέλα 1835-1908)». Από τότε ως και σήμερα πραγματοποιώ διαλέξεις στο Δημοτικό Ελεύθερο Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο Δήμο Σφακίων καθώς και στο ΔΕΑΠ Χερσονήσου. 

Ολοκλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στην Προεδρική Φρουρά καθώς και στη ΣΕΑΠ στο Ηράκλειο. Στη ΣΕΑΠ πραγματοποίησα ομιλίες με θέματα που αφορούσαν τη χώρα μας, σε εορταστικές επετείους. 
Έχω βραβευθεί από το Γ.Ε.Ν. για έκθεση που υλοποίησα στη Ναυτική Εβδομάδα με ναυτικό περιεχόμενο. Έχω αρθρογραφήσει στην εφημερίδα ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ με θέματα που αφορούν το ερευνητικό πεδίο. 

Αυτή την περίοδο προετοιμάζομαι για τις κατατακτήριες εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο Ρεθύμνου, Τμήμα Ψυχολογίας. Αγαπώ την πόλη μου! 
Νέοι με νέες ιδέες για ένα νέο δρόμο που θα μας οδηγήσει σε ένα Ηράκλειο για όλους! Το Ηράκλειο αλλάζει!