Πλουμή - Παραγιουδάκης

Διαμαρτυρία για τα ηλεκτρονικά ραντεβού του Βενιζελείου


Με μήνυμά του στο iraklioblog.gr, αναγνώστης μας διαμαρτύρεται για το ηλεκτρονικό σύστημα ορισμού ραντεβού στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο.


Στην επιστολή που απέστειλε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο ο αναγνώστης μας αναφέρει χαρακτηριστικά:

Προς Βενιζέλειο νοσοκομείο τμήμα παραπόνων

Ονομάζομαι ------------------
Αναφέρετε στο σύστημα σας ότι τα ραντεβού με την κύρια ------ Οφθαλμολογικό (ΟΛ) γίνονται στις 21/9/2018 από 15:00 έως 23:00. Είμαι on line στο σύστημα σας από 14:30 σήμερα 21/9 και έχει ανοίξει, αναφέρεται ως μη διαθέσιμο. Τηλεφωνούσαμε επίμονα εγώ και οι γονείς μου από τρεις γραμμές τηλεφώνου και έδειχνε καταλυμένο. Κατάφερε ο πατέρας μου να βγάλει γραμμή στις 15:35 αλλά του είπατε ότι έχουν κλείσει όλα τα ραντεβού. Παρακαλώ πως είναι δυνατών να συμβαίνει αυτό όταν δεν άνοιξε το σύστημα και το τηλέφωνο ήταν κατεβασμένο;
Φροντίστε να επικοινωνήστε μαζί μου
ΔΓ


Το iraklioblog.gr προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον Διοικητή του ΠαΓΝΗ/Βενιζελείου, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουμε λάβει κάποια απάντηση.

Τα στοιχεία του αναγνώστη, είναι στη διάθεση του iraklioblog.gr