Πλουμή - Παραγιουδάκης

Θλίψη στην οικογένεια Μαμουλάκη


Βαρύ το πένθος στην οικογένεια του Δημάρχου Μαλεβιζίου Κώστα Μαμουλάκη και του Αντιδημάρχου Ηρακλείου και Προέδρου του ΕΣΔΑΚ Χάρη Μαμουλάκη.



Ο Βαγγέλης Πατεράκης, σύζυγός της αδερφής του Κώστα Μαμουλάκη και θείος του Χάρη Μαμουλάκη, έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 65 ετών, χτυπημένος από τον καρκίνο.
Ήταν πολιτικός μηχανικός, από τα ιδρυτικά στελέχη της Ηράκλειας Πρωτοβουλία και είχε μια κόρη, την Μαριλένα.

Ο Δήμαρχος Κώστας Μαμουλάκης με ανάρτησή του στο Facebbok έκανε γνωστό το δυσάρεστο γεγονός γράφοντας:
Δύσκολη μέρα η σημερινή… Χάσαμε τον αδερφό μας τον Βαγγέλη Πατεράκη, έναν αληθινά καλό άνθρωπο, καταξιωμένο πολιτικό μηχανικό και άριστο οικογενειάρχη. Με συγκροτημένο πολιτικό πνεύμα, μετρημένο, οξυδερκή και διορατικό, ο Βαγγέλης ήταν ένας άνθρωπος που σε κέρδιζε από την πρώτη στιγμή. Αισθάνομαι πραγματικά πολύ τυχερός που ήταν γαμπρός μου, που ήταν αδερφός, φίλος και δίπλα μου σε κάθε στιγμή της πορείας μου.
Καλό ταξίδι αδερφέ μου…


Ενώ ο Αντιδήμαρχος Ηρακλείου και Πρόεδρος του ΕΣΔΑΚ Χάρης Μαμουλάκης τον αποχαιρέτησε μέσω του δικού του λογαριασμού γράφοντας: 
Καλό ταξίδι αγαπημένε μου θείε Βαγγέλη. Πάλεψες με όλες σου τις δυνάμεις σε αυτή την άνιση μάχη. Με αξιοπρέπεια και τόλμη, με πείσμα και θάρρος, μας έδωσες για μια ακόμα φορά μαθήματα ζωής. Όπως έκανες πάντα…
Η κηδεία του Βαγγέλη Πατεράκη θα γίνει τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου στις 3 μ.μ. από τον Ι.Ν. του Αγίου Τίτου.

Από την ομάδα του iraklioblog.gr θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.