Ουζερί του Τερζάκη

Ορκίζονται οι νέοι Διοικητές

Στη 1.00 το μεσημέρι αύριο ορκίζονται οι νέοι Διοικητές Λασιθίου της Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης. Η ορκομωσία θα πραγματοποιηθεί στη 1.00 το μεσημέρι αύριο στα γραφεία της ΔΥΠΕ στο Ηράκλειο.

Συγκεκριμένα ορκίζονται ο Εμμανουήλ Μαρκομιχελάκης που αναλαμβάνει καθήκοντα ως Διοικητής Αγίου Νικολάου,  Ιεράπετρας Σητείας και Νεαπόλεως, και οι Αναπληρώτριες Διοικήτριες Νεάπολης Κρυσταλλία Μοσχοβιτάκη και Σητείας Αγγελική Λενακάκη.