Στη 1.00 το
μεσημέρι αύριο ορκίζονται οι νέοι Διοικητές Λασιθίου της Υγειονομικής
Περιφέρειας Κρήτης. Η ορκομωσία θα πραγματοποιηθεί στη 1.00 το μεσημέρι
αύριο στα γραφεία της ΔΥΠΕ στο Ηράκλειο.
Συγκεκριμένα
ορκίζονται ο Εμμανουήλ Μαρκομιχελάκης που αναλαμβάνει καθήκοντα ως
Διοικητής Αγίου Νικολάου, Ιεράπετρας Σητείας και Νεαπόλεως, και οι
Αναπληρώτριες Διοικήτριες Νεάπολης Κρυσταλλία Μοσχοβιτάκη και Σητείας
Αγγελική Λενακάκη.