Ουζερί του Τερζάκη

Βραβεύουν αυτούς που θα ομορφύνουν το Κουμ Καπί

 
Τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό για την ανάπλαση του Κουμ Καπί βραβεύουν ο Δήμος και το Λιμενικό Ταμείο Χανίων.
Η τελετή βράβευσης πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου ενώ η έκθεση των μελετών που υπεβλήθησαν, θα φιλοξενείται στο Κ.Α.Μ από τις 5 έως και τις 12 Ιανουαρίου. Η έκθεση και η τελετή βράβευσης πραγματοποιούνται σε συνδιοργάνωση με την ΚΕΠΠΕΔΗΧ – ΚΑΜ.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής και σε συνεργασία με τον σύλλογο Αρχιτεκτόνων Χανίων θα πραγματοποιηθεί νωρίτερα στον ίδιο χώρο ανοικτή συζήτηση που θα αφορά στα αποτελέσματα του συγκεκριμένου διαγωνισμού, αλλά και γενικότερα στο πλαίσιο που διέπει τους αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς. Στη συζήτηση που αρχίζει στις 2.00 το μεσημέρι θα παρευρίσκονται μέλη της κριτικής επιτροπής και εκπρόσωποι των φορέων της πόλης. klik prismanews.gr