Η καταγγελία μας ήρθε από τον φίλο μας Μιχάλη.
Ο φίλος μας, περίμενε ένα δέμα από Κίνα με κάτι προϊόντα. Τον ειδοποιεί η αρμόδια τελωνιακή υπηρεσία πώς πρέπει μέσα σε διάστημα 10 ημερών, να τους αποστείλει την απόδειξη αγοράς με FAX διαφορετικά θα επιστραφεί το δέμα στην Κίνα. Στέλνει ο φίλος αμέσως την απόδειξη, αλλά δέμα δεν έρχεται… Προσπαθεί 5 ημέρες να επικοινωνήσει με την υπηρεσία του τελωνείου, μιλάει συνεχώς το τηλέφωνο που του είχαν δώσει.
Την 6η ημέρα που καταφέρνει αν επικοινωνήσει μαζί τους, ενημερώνεται πώς FAX δεν έχουν λάβει. Μετά από πιέσεις και μετά από την απόδειξη ότι όντως το FAX είχε σταλεί, του σκάν το παραμύθι: FAX δεν είχαν λάβει, γιατί… το μηχάνημα – αυτές τις 5 ημέρες – ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΛΑΝΙ!!!Και μια λεπτομέρεια… Όπως μας ενημέρωσε ο Μιχάλης, το συγκεκριμένο νούμερο FAX, είναι το νούμερο που επικοινωνούν με την υπηρεσία, όλοι οι Έλληνες εισαγωγείς!