
Δικό της ψηφοδέλτιο στο Δήμο Ηρακλείου θα κατεβάσει τελικά η ΝΔ με πιο πιθανό ως επικεφαλής το Νομαρχιακό σύμβουλο Γ.Βιδάκη, ο οποίος ήθελε να είναι υποψήφιος στο δήμο και να αποφύγει την εμπλοκή του στο περιφερειακό ψηφοδέλτιο όπως είχε γράψει εδώ και μέρες το CRETALIVE.
“Θα κατεβάσουμε οπωσδήποτε ψηφοδέλτιο στο Δήμο Ηρακλείου. Είναι αποφασισμένο. Και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, στις πρωτεύουσες των νομών τουλάχιστον να μην έχει η ΝΔ, ως μεγάλο κόμμα, υποψήφιο δήμαρχο”, είπε στην “Πατρίδα ” ο βουλευτής του κόμματος Μανόλης Κεφαλογιάννης που εξαρχής είχε ταχθεί υπέρ του να έχει εκλογική έκφραση στη Λότζια η ΝΔ.
Ο κ.Κεφαλογιάννης μάλιστα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα λέγοντας ότι εκτός του επικεφαλής το ψηφοδέλτιο θα χαρακτηρίζεται από τον χαμηλό όρο ηλικίας, θα είναι μια νέα ομάδα! “Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι ο μεγαλύτερος θα είναι 35 ετών! Θα φτιαχτεί μια ομάδα νέων ανθρώπων και αυτό είναι μια απαίτηση της κοινωνίας που βαρέθηκε να βλέπει τους ίδιους και τους ίδιους”, τόνισε και έφερε ως παράδειγμα ότι στην Αγγλία τώρα κυβερνούν ένας 45άρης και ένας 40άρης!
“Δεν μπορούν δηλαδή στο δήμο να είναι παρόντες 25άρηδες και 30άρηδες; Θα αλλάξουν το κλίμα”, είπε και επεσήμανε ότι οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν από τα κεντρικά της ΝΔ.
Ο κ.Κεφαλογιάννης παραδέχθηκε επίσης ότι “στους στόχους της ΝΔ ήταν, εάν μπορούσε, να στηριχθεί ένα ανεξάρτητο και δυναμικό ψηφοδέλτιο, αλλά τέτοιο δεν υπήρξε”. Και υπό αυτές τις συνθήκες αναζητήθηκε λύση με νέους ανθρώπους και προτάθηκε σε συγκεκριμένους –κομματικούς και μη- να είναι υποψήφιοι. Αλλά για διάφορους λόγους δεν επήλθε συμφωνία…
Έτσι, όλα δείχνουν ότι επικεφαλής του ψηφοδελτίου αυτού θα είναι έμπειρο στέλεχος όπως είναι ο κ.Βιδάκης, που είναι σήμερα νομαρχιακός σύμβουλος-αν και χθες ακούστηκε και το όνομα του κ.Δεικτάκη ή του κ.Τσόκα, αλλά αυτά μάλλον δεν έχουν βάση…
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της “Π” υπήρξε και χθες τηλεφωνική επικοινωνία του κ.Κεφαλογιάννη με τον κ.Βιδάκη τον οποίο κι ενημέρωσε ότι η απόφαση ελήφθη
και σε επίπεδο κεντρικό. “Εγώ δεν θα είχα αντίρρηση να είμαι υποψήφιος. Αλλά με προϋποθέσεις”, είπε ” ο κ.Βιδάκης επιβεβαιώνοντας τις συζητήσεις και την κατάληξή τους… Ο κ.Βιδάκης λέειότι έθεσε ως όρο να είναι ένα νεανικό ψηφοδέλτιο χωρίς βαρίδια το παρελθόντος και να στηριχθεί και από την πλευρά της Ντόρας Μπακογιάννη. Μάλιστα πληροφορίες λένε ότι είχε υπάρξει και με τον κ.Γιαννουλάκη επικοινωνία για να στηριχθεί στο δήμο η υποψηφιότητά του.
“Εγώ έχω ζητήσει να είναι νέοι άνθρωποι, αλλά και να πάμε ενωτικά”, είπε μόνο ο κ.Βιδάκης και τόνισε ότι περιμένει τις αποφάσεις του κόμματος. Φυσικά με τα δεδομένα αυτά στη ΝΔ δεν τίθεται θέμα στήριξης του κ. Ηλιαδάκη ενώ φαίνεται ότι ξεπεράστηκαν και οι ενστάσεις του κ.Πλακιωτάκη ο οποίος φοβάται ότι θα έχει διαρροές στην μάχη που δίνει για την Περιφέρεια
Κρήτης την στιγμή που θα υπάρχει κι άλλο ψηφοδέλτιο… κλικ cretalive