"Μετά από απόφαση των αρμόδιων οργάνων του κινήματος..." κλπ, κλπ, έκλεισαν οι αντιπεριφερειάρχες για το ψηφοδέλτιο του Σταύρου Αρναουτάκη.Για το Ηράκλειο ο πρώην πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ηρακλείου Ευριπίδης Κουκιαδάκης, για το Λασίθι ο δήμαρχος Νεαπόλεως Ν. Καστρινάκης, για το Ρέθυμνο η περιφερειάρχης κεντρικής Μακεδονίας Μ. Λιονή και για τα Χανιά ο μηχανικός Απ. Βουλγαράκης.
Ε ρε γλέντια σε Ηράκλειο κ Λασίθι!!!