Ανακοίνωση της ΔΕΥΑΗ
Λόγω σοβαρής θραύσης του τροφοδοτικού αγωγού ύδρευσης στην περιοχή του ΠαΓΝΗ, η ΔΕΥΑΗ έχει προχωρήσει σε 24ωρη διακοπή της υδροδότησης από την δεξαμενή Δ1 για την αποκατάστασης της ζημιάς.
Η αποκατάσταση αναμένεται να ολοκληρωθεί το μεσημέρι της Πέμπτης 25/6, εκτός απροόπτου, οπότε και θα επανέλθει η υδροδότηση.
