Ουζερί του Τερζάκη

Συνάντηση εργασίας Περιφερειάρχη Κρήτης Στ. Αρναουτάκη με τον Δήμαρχο Βιάννου Παύλο Μπαριτάκη


Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε σήμερα, μεταξύ του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη και του Δημάρχου Βιάννου Παύλου Μπαριτάκη.


Ουζερί του Τερζάκη: Aπό το 1978 σε ένα ήσυχο, γραφικό σοκάκι του Ηρακλείου δίπλα στο λιμάνι, το εστιατόριο που προσφέρει γεύσεις γνήσιες, αυθεντικές, προερχόμενες από τη μακραίωνη Κρητική παράδοση, με αγνά υλικά και πολύ μεράκι.


Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν στο επίκεντρο τα ζητήματα που αφορούν την εξέλιξη των βασικών υποδομών και τον σχεδιασμό νέων αναπτυξιακών παρεμβάσεων στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Βιάννου. Ο Σταύρος Αρναουτάκης επεσήμανε πως η Περιφέρεια Κρήτης βρίσκεται σταθερά δίπλα στους Δήμους, ώστε να επιλύονται από κοινού τυχόν προβλήματα. Τονίστηκε χαρακτηριστικά ότι, μέσα από τη στενή συνεργασία, ανοίγει ο δρόμος για να υλοποιηθούν τα ολοκληρωμένα έργα που έχει ανάγκη η αυτοδιοίκηση στο νησί.

Από την πλευρά της δημοτικής αρχής, τέθηκαν οι ιεραρχημένες προτεραιότητες της περιοχής, με τον Δήμαρχο Βιάννου να υπογραμμίζει τη σημασία της συνεχούς υποστήριξης της Περιφέρειας για την επιτυχή ολοκλήρωση των δράσεων και των παρεμβάσεων που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και συμβάλλουν στη σταθεροποίηση της κοινωνικής συνοχής.