«Χρειάστηκαν σχεδόν δυο χρόνια, για να συνεχίσει η Κυβέρνηση της ΝΔ τους διαγωνισμούς της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τον ΒΟΑΚ, αποδεχόμενη την σχετική αρχιτεκτονική και φιλοσοφία, προσθέτοντας όμως διόδια για όλους. Παρά δε το ότι σπατάλησαν τόσο πολύτιμο χρόνο, βασικά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα για αυτό το έργο που θα υπερβεί τα 2 δισ ευρώ» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Δεν δημοσιοποιούν τις ακριβείς πηγές χρηματοδότησης του ΒΟΑΚ, ούτε και το ακριβές ύψος τους. Δεν δημοσιοποιούν την κατανομή στα επί μέρους υποέργα του ΒΟΑΚ των 427 εκατ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης. Δεν δημοσιοποιούν το πότε αναμένεται η εκταμίευση τους. Δεν δημοσιοποιούν την κατανομή στα επί μέρους υποέργα του ΒΟΑΚ των 600 εκατ. ευρώ του ΕΣΠΑ. Δεν δημοσιοποιούν το κόστος του τμήματος Άγιος Νικόλαος - Σητεία, ούτε το πότε αναμένεται να προσδιοριστεί η χάραξή του, ούτε και την αρχιτεκτονική του διαγωνισμού του. Γι’ αυτό και καλώ για μια ακόμη φορά τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών στη Βουλή, για να δώσει απαντήσεις στους πολίτες της Κρήτης. Τις απαντήσεις που απέφυγε να δώσει ο Κ. Μητσοτάκης από τη Θεσσαλονίκη.».
Στην Ερώτηση, η οποία είχε κατατεθεί και τον Ιούνιο του 2021 αμέσως μετά την επικοινωνιακή φιέστα της Κυβέρνησης, χωρίς όμως να δοθούν απαντήσεις επί της ουσίας, γίνεται αναφορά στις κυβερνητικές παλινωδίες και αναδεικνύονται τα ερωτηματικά για το μέλλον του έργου και τη χρηματοδότηση του ΒΟΑΚ, που ο Κ. Μητσοτάκης σχεδιάζει να μετακυλήσει στους πολίτες, τους επισκέπτες και τις επιχειρήσεις της Κρήτης, μέσω διοδίων. Τονίζεται επίσης το γεγονός ότι όλα τα μεγάλα νησιά της Μεσογείου, όπως η Σαρδηνία, η Σικελία, η Μαγιόρκα και η Κύπρος, διαθέτουν σύγχρονους αυτοκινητόδρομους χωρίς σταθμούς διοδίων (με την εξαίρεση του αεροδρομίου της Κορσικής).