«Η κυβερνητική κοροϊδία για τον ΒΟΑΚ, δεν έχει όρια. Είναι δε τέτοιου μεγέθους, που ακόμη και οι εμπνευστές της μπερδεύονται, ξεχνάει ο ένας τι έχει απαντήσει ο άλλος και εκτίθενται ακόμα περισσότερο. Σήμερα μάθαμε από τον Υφυπουργό Υποδομών, ότι θα ακολουθηθούν – με ενάμιση χρόνο καθυστέρησης – οι τρόποι δημοπράτησης που είχε προκρίνει ο ΣΥΡΙΖΑ, και για τους οποίους τον κατηγορούσε η ΝΔ!
Μετά τις «μολυβιές και τις μουτζούρες» που τελικά αποδείχτηκε ότι μόνο τέτοιες δεν ήταν, μετά τους διαγωνισμούς του ΣΥΡΙΖΑ που κατά τη ΝΔ δεν υφίσταντο, αλλά τους συνεχίζει, ένα ακόμα ψέμα της κυβέρνησης καταρρέει:
Κώστας Καραμανλής, Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Βουλή των Ελλήνων, 8/11/19, απαντώντας σε Ερώτησή μου: Σχεδιάσατε ένα έργο προβλέποντας τρεις πλήρως διαφορετικούς τρόπους δημοπράτησης, ως δημόσιο έργο, ως ΣΔΙΤ και ως σύμβαση παραχώρησης. Αυτό, λοιπόν, δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην Ελλάδα ή στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Γιάννης Κεφαλογιάννης, Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Βουλή των Ελλήνων, 18/12/20, απαντώντας σε Ερώτηση του Βουλευτή ΚΙΝΑΛ Ηρακλείου Βασίλη Κεγκέρογλου: Τα επιμέρους κομμάτια, όπως διαχωρίζονται από Κίσσαμο έως Σητεία, έχουν ως εξής: 1. Κίσσαμος μέχρι Χερσόνησο θα δημοπρατηθεί ως σύμβαση παραχώρησης. 2. Το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη θα δημοπρατηθεί ως έργο ΣΔΙΤ. 3. Το τμήμα Νεάπολη – Σητεία θα δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο οικονομίας.
Σπατάλησαν ενάμιση χρόνο κατηγορώντας τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ακολουθούν - ή τουλάχιστον έτσι υποκρίνονται, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι να περιμένεις από αυτή την κυβέρνηση - την πολιτική του. Τους παραδίδουμε στην κρίση της κοινωνίας.»
Κώστας Καραμανλής, Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Βουλή των Ελλήνων, 8/11/19, απαντώντας σε Ερώτησή μου: Σχεδιάσατε ένα έργο προβλέποντας τρεις πλήρως διαφορετικούς τρόπους δημοπράτησης, ως δημόσιο έργο, ως ΣΔΙΤ και ως σύμβαση παραχώρησης. Αυτό, λοιπόν, δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην Ελλάδα ή στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Γιάννης Κεφαλογιάννης, Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Βουλή των Ελλήνων, 18/12/20, απαντώντας σε Ερώτηση του Βουλευτή ΚΙΝΑΛ Ηρακλείου Βασίλη Κεγκέρογλου: Τα επιμέρους κομμάτια, όπως διαχωρίζονται από Κίσσαμο έως Σητεία, έχουν ως εξής: 1. Κίσσαμος μέχρι Χερσόνησο θα δημοπρατηθεί ως σύμβαση παραχώρησης. 2. Το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη θα δημοπρατηθεί ως έργο ΣΔΙΤ. 3. Το τμήμα Νεάπολη – Σητεία θα δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο οικονομίας.
Σπατάλησαν ενάμιση χρόνο κατηγορώντας τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ακολουθούν - ή τουλάχιστον έτσι υποκρίνονται, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι να περιμένεις από αυτή την κυβέρνηση - την πολιτική του. Τους παραδίδουμε στην κρίση της κοινωνίας.»