Πλουμή - Παραγιουδάκης

Δήλωση του Γενικού Συντονιστή των Οργανώσεων Κρήτης της Νέας Δημοκρατίας Γιώργου Επιτροπάκη

 

"Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή αλλά και ευθύνη ο ορισμός μου από το Κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στη θέση του Γενικού Συντονιστή των Οργανώσεων Περιφέρειας Κρήτης, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο μας και πρωθυπουργό της χώρας Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Γραμματέα Οργανωτικού, Αναπληρωτή Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής και Διευθυντή του γραφείου του Προέδρου Στέλιο Κονταδάκη, για την τιμή και εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.




Αποτελεί ύψιστη τιμή για εμένα η εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό και η επιθυμία τους να συνεχίσω την αγαστή συνεργασία μας, η οποία ξεκίνησε από το 2015.
Παράλληλα θέλω να υποσχεθώ, αναλαμβάνοντας στον συντονισμό των δράσεων των ΝΟΔΕ Λασιθίου, Ηρακλείου, Ρεθύμνου και Χανίων, ότι θα καταβάλω κάθε προσπάθεια με όλες μου τις δυνάμεις, προκειμένου να υπάρξει ακόμη αρτιότερη οργάνωση του Κόμματος σε όλη την Περιφέρεια Κρήτης και προβολή του σημαντικού Κυβερνητικού έργου σε όλα τα επίπεδα, πάντα σε στενή συνεργασία με όλες τις τοπικές κομματικές οργανώσεις της Κρήτης, τους βουλευτές μας και με τους εκπροσώπους του κόμματος σε όλους τους επιστημονικούς, επαγγελματικούς και κοινωνικούς φορείς

Είναι ώρα για συλλογική δουλειά και για συνέργειες. Θα εργαστώ σκληρά για να τιμήσω αυτή την εμπιστοσύνη. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για τα καλύτερα και τα περισσότερα που αξίζει η Κρήτη και η Ελλάδα. Με σκληρή δουλειά, με υπευθυνότητα, με διαφάνεια και αποτέλεσμα. Ο αδιαπραγμάτευτος στόχος του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της Κυβέρνησης για την ισχυρή ανάπτυξη της πατρίδας μας, στόχος που ανταποκρίνεται στις υψηλές και δίκαιες προσδοκίες των πολιτών, αποτελεί και προσωπική μου δέσμευση.
Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι και στους τέσσερις νομούς της Περιφέρειας Κρήτης, θα υπάρχει η καλύτερη συνεργασία τόσο με τα όργανα του κόμματος, όσο και με όλες τις δυνάμεις και τους φορείς που μας στηρίζουν, προς όφελος όλων των πολιτών.""




ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Γενικός Συντονιστής Κρήτης
Νέας Δημοκρατίας