Πλουμή - Παραγιουδάκης

Θύμα διαδικτυακής απάτης ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης



Θύμα διαδικτυακής απάτης έπεσε ο γνωστός Κρητικός δημοσιογράφος Μιχάλης Κεφαλογιάννης.

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό που διατηρεί στο Facebook:

Αμετανόητοι απατεώνες ξαναχτύπησαν. Χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες μου του Alpha στον οποίο εργάζομαι και μου βάζουν λόγια στο στόμα τα οποία ουδέποτε έχω πει ή φανταστεί. Το ίδιο είχε συμβεί και πριν από 2 μήνες. Τώρα είναι κάτι διαφορετικό. Προωθούν ένα προιόν άγνωστης προέλευσης και σύστασης για την απώλεια βάρους. ΔΗΛΩΝΩ κατηγορηματικά ότι ουδεμία σχέση έχω με αυτό και αυτούς που με αισχρό τρόπο και απύθμενο θράσος χρησιμοποιούν την εικόνα μου και την ιδιότητα μου για να το προωθήσουν σε αφελείς αγοραστές. Το προιόν αυτό μπορεί να είναι δυνητικά ακόμη και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Έχω ήδη απευθυνθεί εδώ και 2 μήνες στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, η οποία ερευνά το θέμα και έχω υποβάλει παράλληλα μήνυση κατ αγνώστου και αγωγή. Διαδώστε αυτή την πληροφορία ώστε να μην πέσουν και άλλοι πολίτες θύματα αυτής της απάτης. Ευχαριστώ.

Μιχάλης Κεφαλογιάννης