Η αθρόα συμμετοχή των μελών αλλά και των φίλων του Συνόλου, σε συνδυασμό με την ποιότητα των εδεσμάτων, το πλούσιο μουσικό πρόγραμμα, κυρίως όμως η καλή διάθεση όλων, δημιούργησαν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα και απογείωσαν το κέφι μέχρι αργά το απόγευμα.
Και του χρόνου!!!


