Ουζερί του Τερζάκη

Έκοψε την πίτα του το Σύνολο Νυκτών και Τοξοτών Οργάνων Κρήτης


Το μεσημέρι της Κυριακής 4/2, το Σύνολο Νυκτών και Τοξοτών Οργάνων Κρήτης έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα στο κτήμα άμπελος των Αρχανών με την παρουσία τοπικών Αρχών. 




Η αθρόα συμμετοχή των μελών αλλά και των φίλων του Συνόλου, σε συνδυασμό με την ποιότητα των εδεσμάτων, το πλούσιο μουσικό πρόγραμμα, κυρίως όμως η καλή διάθεση όλων, δημιούργησαν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα και απογείωσαν το κέφι μέχρι αργά το απόγευμα. 
Και του χρόνου!!!