Ουζερί του Τερζάκη

Μπουάτ… από τους δρόμους του ’60 στη σιωπή της δικτατορίας


Μια αναδρομή μέσα από τα μάτια ενός κοριτσιού, από τα μαθητικά χρόνια στην ελληνική επαρχία, στα φοιτητικά βιώματα στην Αθήνα του ‘60 μέχρι τα χρόνια της δικτατορίας. Φόντο σε αυτήν την αναπόληση, οι μουσικές μυσταγωγίες των μπουάτ. Η εποχή της αθωότητας, το Νέο Κύμα, η Ποίηση, το πολιτικό τραγούδι και η αφύπνιση της νεολαίας. Τότε που οι παρέες έγραφαν ιστορία...


Σκηνοθεσία: Γιάννης Πετράκης
Κείμενα: Νίκη Τρουλλινού
Σκηνογραφία - ενδυματολογία: Άννα Χιλετζάκη
Ερμηνεία: Ανδριανή Κυλάφη

Παίζουν οι μουσικοί:
Αντώνης Νικολιδάκης: ακορντεόν
Άρης Κουτεντάκης: μπουζούκι, κιθάρα
Γιάννης Κιαγιαδάκης: πιάνο
Γιώργος Κριτσωτάκης: τραγούδι, κιθάρα
Ζαχάρης Δραμουντάνης: μπάσο
Κώστας Σφακιανάκης: μπουζούκι, τραγούδι
Μαρία Ιερωνυμάκη: τραγούδι

27 & 28 Οκτωβρίου 2017 - Ώρα 21:00, κινηματοθέατρο ΑΣΤΟΡΙΑ - Γενική είσοδος: 10€

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: βιβλιοπωλείο ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ & κινηματοθέατρο ΑΣΤΟΡΙΑ