"Η απειλή του Pokemon Go είναι πραγματική" ήταν τα λόγια που χρησιμοποίησε ο Mark May της Citigroup, επιβεβαιώνοντας πως αν συνεχιστεί το πανδαιμόνιο με το δημοφιλές παιχνίδι θα μειωθούν οι δαπάνες διαφήμισης σε παραδοσιακές πλατφόρμες.
Από τη στιγμή της εμφάνισής του, το Pokemon Go αποτελεί την κορυφαία εφαρμογή σε όποια αγορά εμφανίζεται. Η Citi θεωρεί πως υπάρχει απειλή λόγω της δυναμικής που παρουσιάζει, καθώς απειλούνται οι διαφημιστικές δαπάνες για άλλες εφαρμογές.
Μπορεί, όπως εκτιμά ο Mark May, να επηρεάσει ακόμα και τις προβλέψεις των εσόδων για μεγάλες εταιρείες μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του χρόνου. Από τα διαγράμματα φαίνεται πως μετά την εμφάνιση του Pokemon Go έχει μειωθεί ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες σε εφαρμογές όπως το facebook, το youtube, το instagram, το google και το twitter είναι πιο περιορισμένος.
Σύμφωνα με το Senson Tower, ο μέσος χρήστης iOS αφιερώνει πάνω από 33 λεπτά κάθε μέρα για να παίζει Pokemon Go, ξεπερνώντας τον χρόνο που αφιερώνει σε εφαρμογές όπως το facebook, το snapchat, το twitter και το instagram. Η μοναδική εφαρμογή που φαίνεται να δείχνει ανθεκτικότητα στο... χτύπημα του Pokemon Go μετά το λανσάρισμά του είναι το facebook.
klik newsit.gr