Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η παραχώρηση του φιλέτου στον Καρτερό στο ΤΑΙΠΕΔ.
Εκπρόσωποι Δημοτικών παρατάξεων και
φορέων έχουν προγραμματίσει αντιδράσεις για σήμερα στις 12.00 το
μεσημέρι προκειμένου να εκφράσουν την κάθετη αντίθεση τους στην εκποίηση
του φιλέτου.
Το δυστύχημα στην όλη κατάσταση βέβαια,
δεν είναι οι αντιδράσεις εκ των υστέρων. Είναι οι όλοι χειρισμοί του
θέματος. Διότι ποιοι ξεχνούν τις αυθαίρετες κατασκευές που καθυστερούσαν
το άνοιγμα της Δημοτικής Παραλίας; Ποιοι ξεχνούν την ολιγωρία της
Δημοτικής Αρχής αναφορικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, ποιοι ξεχνούν τις
κραυγές αγωνίας πολιτών και δημοσιογράφων για το ότι το ακίνητο
κινδυνεύει.
Το θέμα δεν είναι νέο. Είναι πολύ παλιό
και είναι επίσης πάρα πολλοί "υπεύθυνοι" αυτοί που αδιαφόρησαν
επιδεικτικά και τώρα εμφανίζονται μετά Χριστό προφήτες. Τώρα όμως είναι
αργά. Και δεν είναι η ώρα για φωνές, είναι η ώρα για απόδοση ευθυνών.
Γιατί δεν φαίνεται πως με κραυγές και πλακάτ η κατάσταση μπορεί να
αλλάξει. Αν και πρέπει.
κλικ prismanews.gr