Όπως σας
είχαμε πει από το πρωί, τα Θεοφάνια αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία
των πολιτικών για να φανούν στις κάμερες, να κάνουν το σόου τους να
προκαλέσουν σχόλια. Άλλωστε εκλογές έρχονται, ίσως να είναι και τριπλές,
οπότε ο καθένας κάνει ότι μπορεί. Στο τέλος βέβαια, μένουν μόνο οι
φωτογραφίες, ανεξάρτητα από την ουσία των πραγμάτων. Που σε αυτές, για
την περίπτωση του Ηρακλείου πρωταγωνίστησαν ο Περιφερειάρχης Ηρακλείου
Σταύρος Αρναουτάκης, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Γιάννης Κουράκης, ο Γραμματέας
του Υπουργείου Ανάπτυξης Σεραφείμ Τσόκας, και ο Γενικός Γραμματέας της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης Γιώργος Δεικτάκης. Είχαμε βέβαια και
γκεστ στο πλάνο των φωτογραφιών το βουλευτή Μανώλη Κεφαλογιάννη, τον
Αντιδήμαρχο Νίκο Γιαλιτάκη, τον πρώην Αντιδήμαρχο Μιχάλη Περυσινάκη και
τον πρώην Πρόεδρο Νομαρχιακού Συμβουλίου Γιώργο Αλεξάκη. Μόνο σε μία
φωτογραφία ο βουλευτής Ηρακλείου Λευτέρης Αυγενάκης και μάλιστα μακρυνή.
Κι όσο να πεις, ο Λευτέρης στα επικοινωνιακά το έχει. Ο οποίος μπορεί
να μην ξεχώρισε στον Αγιασμό στο Ηράκλειο, αλλά ήταν ο μόνος που
εμφανίστηκε επίσημα στο Μαλεβίζι και κέρδισε πόντους και από εκεί. Γιατί
όσο να πεις, στη σύγχρονη εποχή των ηλεκτρονικών Μέσων, δυστυχώς ο
βουλευτής και ο κάθε τοπικός άρχοντας, δεν πρέπει μόνο να είναι, πρέπει
και να φαίνεται. Και μοιραία κάποιοι φαίνονται περισσότερο.
Ε.Κ. - prismanews.gr