Όταν βγάζουμε το σκύλο μας βόλτα, επιβάλλεται
να φροντίζουμε και για το μάζεμα των ακαθαρσιών του. Είναι υποχρέωση του
ιδιοκτήτη του ζώου και η μη τήρηση του νόμου, επιφέρει πρόστιμο. Αυτό είναι
γνωστό πλέον, άσχετα εάν δεν εφαρμόζεται απ’ όλους.
Όπως για παράδειγμα από τον αντιδήμαρχο ο
οποίος δεν μάζεψε τις ακαθαρσίες του σκύλου του και το απόγευμα της Παρασκευής
τσακωνόταν με ιδιοκτήτη καταστήματος στο κέντρο της πόλης, προσπαθώντας
ταυτόχρονα να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Και μπορεί το Ηράκλειο να μην είναι…
Βρυξέλες, αλλά ειδικά οι τοπικοί άρχοντες οφείλουν να δίνουν το καλό
παράδειγμα!
Blogger