Άγρια κόντρα έχει ξεσπάσει στην αγορά των tablets καθώς οι δυο εταιρίες (Samsung και Apple) προσπαθούν να κυριαρχήσουν.
Σημαντική πτώση στο μερίδιό της στην
αγορά των iPad παγκοσμίως κατέγραψε η Apple, καθώς δεν ανανέωσε την
γραμμή των iPad για τους τελευταίους 12 μήνες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η
βασική αντίπαλη εταιρία του τεχνολογικού κολοσσού, η Samsung να
κερδίσει έδαφος, προσεγγίζοντας επικίνδυνα την Apple χωρίς ωστόσο να την
εκθρονίσει από την πρώτη θέση.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νέα έρευνα της
IDC για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους η Apple
φαίνεται να χάνει αρκετό μερίδιο αγοράς έναντι του ανταγωνισμού, με το
μερίδιο της να πέφτει στο 32.4% έναντι του 60.3% που κατείχε την ίδια
περίοδο πέρσι, πτώση της τάξεως του 14.1%.
Από την άλλη, η Samsung εκτιμάται ότι
έχει κερδίσει ήδη το 18% του συνολικού μεριδίου, αύξηση 277% σε σχέση με
πέρσι, ενώ και οι υπόλοιποι κατασκευαστές βλέπουν τα μερίδιά τους να
αυξάνονται έως και 313.9%.
Οι αναλυτές της IDC εκτιμούν ότι η
αναμονή για το νέο iPad είναι εκείνη που έχει ρίξει λίγο τις πωλήσεις,
καθώς πολλοί καταναλωτές βρίσκονται σε αναμονή. Ωστόσο, το τέταρτο
τρίμηνο του 2013 αναμένεται να σημειωθούν ανοδικές πωλήσεις, καθώς θα
υπάρχουν διαθέσιμα νέα μοντέλα και προτάσεις από σημαντικούς
κατασκευαστές, όπως η Apple, η Amazon.
Στα μερίδια, την πρώτη θέση έχει η Apple, ακολουθεί η Samsung, μετά η Asus, η Lenovo και η Acer.
κλικ prismanews.gr