Όπως διαβάζουμε στο prismanews.gr, την Παρασκευή 7 Ιουνίου και ώρα
9:00-12:30 η Δ΄ τάξη του 45ου Δημοτικού Σχολείου, μετά από έγκριση της
Διεύθυνσης Λιμένα Ηρακλείου, θα κάνει εικαστική παρέμβαση στο
Λιμενοβραχίονα Ηρακλείου στα πλαίσια του προγράμματος αντιμετώπισης της
Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.