Ουζερί του Τερζάκη

Τρίτη βράδυ βγαίνουμε Ηράκλειο

Τρίτη βράδυ βγαίνουμε Ηράκλειο είναι ο τίτλος της δράσης που προωθούν ο δήμος και τοπικοί φορείς της πόλης στα πρότυπα της αντίστοιχης δράσης που πραγματοποιείται στα Χανιά.
Η δράση Τρίτη βράδυ βγαίνουμε Ηράκλειο θα παρουσιαστεί την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι από τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Μανώλη Αλιφιεράκη, τον αντιδήμαρχο Νίκο Γιαλυτάκη και τον πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου Μανώλη Κουμπαντάκη και εκπροσώπους των καταστημάτων εστίασης της πόλης. klik prismanews.gr