Πλουμή - Παραγιουδάκης

Κρητικός ηθοποιός κατέρρευσε μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο

Κρητικός ηθοποιός κατέρρευσε μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο  
 Προσπάθησε να κρατήσει τα προβλήματα μακριά από την οικογένεια του. Έκρυβε μέσα στην καρδιά του πράγματα και γεγονότα τα οποία από τη μια στιγμή στην άλλη θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πάντα.Το αδιέξοδο ήταν ορατό, ωστόσο ο ίδιοα έδινε μάχες για να το παρακάμψει.
Ο λόγος για τον ηθοποιό Γρηγόρη Ορφανουδάκη από τη σειρά «Το Νησί» που τελικά δεν άντεξε απέναντι στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και μια μέρα που έκανε baby sitting στον μόλις 2,5 ετών γιο του και την τετράχρονη κόρη του, έχασε τον κόσμο και έπεσε λιπόθυμος.

Τα δυο του παιδιά όπως αναφέρει η Espresso προσπάθησαν με δάκρυα στα μάτια να τον συνεφέρουν και όταν τελικά συνήλθε είχε το κουράγιο να τα καθησυχάσει και να καλέσει ασθενοφόρο το οποίο τον μετέφερε στον Ευαγγελισμό.
«Προτού καταρρεύσω ένιωσα την πίεση μου να ανεβαίνει στα ύψη, την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά και το κεφάλι μου να σπάει. Ξάπλωσα στον καναπέ. Η κορούλα μου ήρθε κοντά μου και κράτησε το χέρι μου και μου φώναζε "μπαμπά, μπαμπά, μπαμπά". Αλλά και ο γιος μου από το σοκ που υπέστη έβαλε τα κλάματα», δηλώνει στην εφημερίδα ο ηθοποιός.
Τα αρνητικά συναισθήματα του ηθοποιού άρχισαν λόγω των οικονομικών προβλημάτων και της αδικίας που υφίσταται από γερμανική εταιρεία για τη διαφήμιση ελληνικού ούζου.
Όπως είχε αναφέρει παλιότερα στο newsbeast ο ίδιος, η γερμανική Δικαιοσύνη τον απειλούσε με κατάσχεση του σπιτιού του, εάν δεν κατέβαλε το ποσό των 5.000 ευρώ για την υπόθεση με τη διαφημιστική καμπάνια ούζου, που εκδικάστηκε πέρυσι σε δικαστήριο του Μονάχου.
Ο ηθοποιός που πρωταγωνίστησε με μεγάλη επιτυχία στην τηλεοπτική σειρά «Νησί», μήνυσε τον διευθυντή της εταιρίας και τους συνεργάτες του που έκαναν την καμπάνια του ελληνικού ούζου διότι, όπως λέει, αρνήθηκαν να του καταβάλλουν την αποζημίωση αλλά και τον κορόιδεψαν, λέγοντάς του, ότι δεν ήταν εκείνου η φωνή στο σποτ.
«Ξέχασαν να αφαιρέσουν τη φωνή μου από τις συγκεκριμένες σκηνές, που έλεγα και το χαρακτηριστικό "γεια μας"», είχε δηλώσει.
Και τονίζει: «Ξαφνικά, από το δεύτερο χρόνο άρχισαν να μου αποκρύπτουν ότι συνεχίζει να παίζεται. Στη συνέχεια μου έκαναν διάφορα παζάρια για το θέμα της τιμής. Πλαστογράφησαν την υπογραφή μου σε μία από τις συμβάσεις. Έπαψαν να με πληρώνουν τα τελευταία δύο χρόνια και αναγκάστηκα να καταφύγω στο Μόναχο για να βρω το δίκιο μου, πιστεύοντας ότι οι Γερμανοί είναι πιο αδέκαστοι στα της Δικαιοσύνης. Κι όχι μόνο δε συνέβη αυτό αλλά μας αντιμετώπισαν σαν σκουπίδια».
Ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης εξηγεί ότι το διαφημιστικό έγινε το 2005 στη Μύκονο και η συμφωνία τους ήταν να προβληθεί μόνο στη Γερμανία. «Το 2005 έκανα ένα διαφημιστικό για τη Γερμανία με ένα γνωστό προϊόν ούζου. Το γύρισμα έγινε στη Μύκονο και κράτησε δύο ημέρες και η συμφωνία ήταν το σποτ να προβάλλεται μόνο εκεί», λέει.
Όπως λέει μάλιστα γλίτωσε τελευταία στιγμή το σπίτι του από πλειστηριασμό ενώ έχει φτάσει σε σημείο να μη μπορεί να αγοράσει ούτε γάλα στα παιδιά του.
Οι γιατροί διέγνωσαν ότι ο ηθοποιός πάσχει από αρτηριακή υπέρταση λόγω της αναστάτωσης που υπέστη.
newsbeast.gr - prismanews.gr