Ακόμη μία μεγάλη επιτυχία για τον ελληνικό αθλητισμό. Ο Άρης
Γρηγοριάδης κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 100 μέτρα ύπτιο στο
Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που διεξάγεται στο Ντέμπρετσεν και έδειξε ότι
βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση ενόψει των Ολυμπιακών αγώνων.
Ο έλληνας πρωταθλητής με χρόνο 53.86 πήρε το χρυσό μετάλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο Γρηγοριάδης παραμένει ένας από τους κορυφαίους κολυμβητές στον κόσμο στο αγώνισμα του και έχει πολλές ελπίδες να διεκδικήσει μετάλλιο και στους Ολυμπιακούς αγώνες.
ΦΩΤΟ REUTERS.