Εκατομμύρια σάλπες έφραξαν τις εισόδους των αγωγών που αντλούν θαλασσινό νερό για την ψύξη ενός εκ των δυο αντιδραστήρων στον πυρηνικό σταθμό των 2.300 megawatt.
Ο άλλος αντιδραστήρας είναι κλειστός για εργασίες συντήρησης.
"Η ασφάλεια είναι η πρώτη προτεραιότητα. Δε θα θέσουμε εκ νέου σε λειτουργία του αντιδραστήρα εάν δε βελτιωθούν οι συνθήκες και δεν απομακρυνθούν οι σάλπες", δήλωσε ο Τομ Κάντι, εκπρόσωπος της εταιρείας Pacific Gas & Electric Corp, η οποία διαχειρίζεται τον πυρηνικό σταθμό. κλικ newsit