Ουζερί του Τερζάκη

Μνημονιακοί απολογισμοί από τις σπουδαίες πολιτικές προσωπικότητες της χώρας μας


Του Μανόλη Φούμη

Κ. Σημίτης: «Πολιτικά μοιραίο λάθος το μνημόνιο».
Μ. Χρυσοχοείδης: «Δεν διάβασα το μνημόνιο γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις».
Λ. Κατσέλη: «Εγώ το διάβασα 3 ώρες ένα Σάββατο πρωί, λίγο πριν το ψηφίσω. Τον ίδιο χρόνο είχαν κατά την εκτίμησή μου κι όλοι οι υπουργοί».
Με ένα sorry λάθος, καθαρίσαμε.
Τι κι αν από αυτό το μνημόνιο έχουν καταστραφεί άνθρωποι.
Τι κι αν έχει αυτοκτονήσει κόσμος και κοσμάκης.
Τι κι αν ήταν η πρώτη από μια σειρά υπογραφές που υποθήκευσαν το μέλλον - τουλάχιστον - μιας γενιάς Ελλήνων.
Με ένα συγνώμη καθαρίσαμε.
Το να παραιτηθούν από την πολιτική και να πάνε σπίτι τους, ούτε που τους περνάει από το μυαλό.
Το να παραδεχτούν ότι έστω και… άθελά τους (sic) τα κάνανε σκ@#α (no sic) δεν παίζει…
Είναι αυτό που λέμε «από τότε που βγήκε το συγνώμη, χάλασε ο κόσμος…»

ΥΓ: Εγώ πάω με τον Θ. Πάγκαλο που είπε: «Το μνημόνιο είναι ευτυχία για το τόπο. Είναι ευλογία για το τόπο», έτσι για να τους την σπάσω!!!