Ουζερί του Τερζάκη

Με επιτυχία το συνέδριο υπεύθυνης ιδιοκτησίας σκύλων


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment?ui=2&ik=46d1c81f17&view=att&th=13514ddb592452c7&attid=0.3&disp=inline&realattid=f_gxuc610x2&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-qN1N_r4omVIOpBOETe8Wt&sadet=1327500837545&sads=2Dr4dx-xw54Aonl0V9iSiZOVTKA
Ένα επιτυχημένο Συνέδριο Υπεύθυνης Ιδιοκτησίας Σκύλων στο Lato Boutique Hotel, από την Φιλοζωική Κρήτης και την WSPA. Συναντήθηκαν διάφοροι σημαντικοί φορείς για να συζητήσουν πώς η ανεύθυνη ιδιοκτησία σκύλων συμβάλλει στο πρόβλημα των αδέσποτων και πώς, με την συνεργασία και την χρήση γνώσεων από εμπειρογνώμονες, μπορούμε να αλλάξουμε το μέλλον!



https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment?ui=2&ik=46d1c81f17&view=att&th=13514ddb592452c7&attid=0.5&disp=inline&realattid=f_gxuc61in4&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-qN1N_r4omVIOpBOETe8Wt&sadet=1327500805770&sads=BmqmodwGejwYPLBRV918C4AhPW4&sadssc=1
Ευχαριστούμε όλους τους εθελοντές μας, τους χορηγούς (Lato, Friskies, Pedigree and Whiskas), τους βασικούς ομιλητές μας (Δήμαρχο Χερσονήσου και Αντιδήμαρχο Ηρακλείου), τον Κτηνιατρικό Σύλλογο και όλο το κοινό που δημιούργησε μια επιχημένη εκδήλωση. Ευχαριστούμε και τους Joy Lee και Raj Patel για την πολύτιμη συμβολή τους.