Συγκριμένα οι ληστές άρπαξαν 200 κιλά λάδι, 500 κοτόπουλα, 80 κιλά όσπρια, 70 κιλά μακαρόνια και 150 κουτιά γάλα.
Ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης δήλωσε στο Newsit " καλύτερα να έκλεβαν την εκκλησία από το να αφήσουν νηστικούς για τόσες μέρες τόσους ανθρώπους. Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε αυτό που έγινε. Πήραμε την πρωτοβουλία σαν δημοτική αρχή να μαζέψουμε όσα τρόφιμα μπορούμε για να λειτουργήσει από σήμερα και πάλι το συσσίτιο".
Μετά την εκστρατεία ανθρωπιάς που ξεκίνησε ο Δημάρχος Περιστερίου μαζέυτηκαν κάποιες ποσότητες τροφίμων και έτσι σήμερα το συσσίτιο θα πραγματοποιηθεί κανονικά "έστω μόνο και με φακές" όπως λενε στο Newsit οι εθελόντριες που δίνουν την ψυχή τους καθημερινά μαγειρεύοντας για τους άπορους συνανθρώπους μας.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΜΠΡΟΣ ΧΑΒΕΛΑΣ - ΙΣΜΗΝΗ ΛΕΝΤΖΟΥ klik newsit