Όμως ο τύπος λέει – ξανά – κάποιες αλήθειες οπότε αξίζει να γίνει όσο το δυνατόν περισσότερο γνωστό:
Είπε στην ομιλία του στη Βουλή: “Την ώρα που έρχεται η ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία Delek μαζί με τη ρωσική εταιρεία Gazprom και σας προτείνουν εξόρυξη πετρελαίου νότια της Κρήτης -που το λέει ο ίδιος ο Μανιάτης- χωρίς έρευνα, με δικά τους έξοδα, που θα λύσουμε το πρόβλημά μας, αντί να πείτε «ναι» κατ’ ευθείαν και να έχουμε την ασφάλεια του ρωσικού στόλου νότια της Κρήτης, του αμερικανικού στόλου και της ισραηλινής πολεμικής αεροπορίας, περνάτε την περιουσία του ορυκτού πλούτου σε ένα μόρφωμα που έχετε δημιουργήσει, για να το κατασχέσουν αύριο τα αφεντικά σας, της τρόικας, της Μέρκελ, του Δ’ Γερμανικού Ράιχ! Αυτό είναι εθνική προδοσία, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.”
Διαφωνεί κανείς;