Πλουμή - Παραγιουδάκης

Αίολες οι κυβερνητικές δεσμεύσεις για την κατασκευή του κόμβου Πανασού


Στη Βουλή φέρνει ξανά το θέμα ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Χάρης Μαμουλάκης

Την ανακολουθία των κυβερνητικών δεσμεύσεων για τον κόμβο του Πανασού, αναδεικνύει ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας σχετική Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.


ΚΟΣΜΗΜΑ Πλουμή - Παραγιουδάκης. Σε κάθε όμορφη στιγμή, δίπλα σας με αγάπη! Ηράκλειο οδός 1821 & Κόσμων γωνία, τ.2810333337




«Ο Πανασός είναι η μοναδική κοινότητα σε όλη τη διαδρομή της Ν.Ε.Ο. Ηρακλείου – Αγίων Δέκα που δεν εξυπηρετείται από κόμβο. Το χωριό βρίσκεται σε κατάσταση ιδιότυπης ομηρίας, αφού εάν λειτουργούσε ο κόμβος, η απόστασή του από τα αστικά κέντρα του Ηρακλείου και των Μοιρών θα ήταν κατά πολύ συντομότερη και η διαδρομή ασφαλέστερη.» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Που οφείλεται η καθυστέρηση και η μη τήρηση των κυβερνητικών δεσμεύσεων ως προς τη δημοπράτηση του έργου; Έχει ολοκληρωθεί το μελετητικό στάδιο; Ποιες συγκεκριμένες μελέτες έχουν παραληφθεί; Έχουν συνταχθεί τα τεύχη δημοπράτησης; Πότε θα δημοσιευτούν; Ποιος είναι ο συνολικός εκτιμώμενος προϋπολογισμός του έργου και πως θα χρηματοδοτηθεί; Έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα δημοπράτησης του έργου; Πότε αναμένετε να ολοκληρωθεί το κατασκευαστικό στάδιο και να παραδοθεί το έργο; Ο Υπουργός οφείλει να απολογηθεί στην τοπική κοινωνία».



Με την Ερώτηση γίνεται αναφορά στο ιστορικό του άξονα σύνδεσης Ηρακλείου - Μοιρών και τη συμβολή της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στην κατασκευή του, ενώ τονίζεται ότι η έλλειψη του κόμβου οδηγεί την κυκλοφορία όλων των οχημάτων - συμπεριλαμβανομένων των βαρέων οχημάτων - μέσα από άλλα χωριά (Γέργερη - Νίβρυτο), από το παλαιό οδικό δίκτυο Πανασού - Αγίας Βαρβάρας, με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς επικινδυνότητας, κατολίσθησης του οδοστρώματος, κλπ. Υπενθυμίζεται επίσης ότι στη συζήτηση της 26ης Σεπτεμβρίου 2022 στη Βουλή, ο τότε Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών δεσμευόταν ότι εντός των επόμενων 4 έως 6 μηνών θα είχαν ολοκληρωθεί οι μελέτες απορροής όμβριων, αντιπλημμυρικής προστασίας, καθώς και οι υποστηρικτικές μελέτες και θα γινόταν η δημοπράτηση εργολαβίας ύψους 20 έως 25 εκ. ευρώ.