Πλουμή - Παραγιουδάκης

Πολύπαθη πλατεία Κορνάρου


Γράφει η Γεωργία Ξημεράκη
Πολύπαθη πλατεία Κορνάρου! Είπα πλατεία αλλά σκέφτομαι μήπως είναι λάθος χαρακτηρισμός αυτό για το συγκεκριμένο σημείο. Οπότε περνάω από εκεί μάλλον περισσότερο για πάρκινγκ θα το χαρακτήριζα και μάλιστα μη οργανωμένο.
Σήμερα όμως αγανάκτησα όταν περίπου 12 ώρα βλέπω ένα αυτοκίνητο κάβας να έχει παρκάρει εντός της πλατείας. Μια φίλη μου προσπαθεί να εξηγήσει ευγενικά και με λογικά επιχειρήματα στον οδηγό το λάθος του μάταια όμως όπως ήμουνα σίγουρη εγώ. Αναγκάζεται να καλέσει την αστυνομία του δίνει κλήση του πέρνει πινακίδες και τα λοιπά.

Σε αυτό που θα ήθελα να σταθώ η ασαφής χρήση της, ας πούμε προσωρινά, πλατείας:
Πρώτα από όλα ο οδηγός είχε την απόλυτη πεποίθηση ότι είναι νόμιμο να σταθμεύει στη πλατεία και ότι εγώ και η φίλη μου ήμαστε στη καλύτερη περίπτωση εξωγήινης προέλευσης και παρεμποδίζουμε την εργασία του. Πραγματικά το πίστευε.
Οι μοτοσυκλετιστές της ΔΙΑΣ που ήρθαν για τη κλήση είπαν πως δεν υπάρχουν πινακίδες απαγόρευσης στην είσοδο οπότε ισχύει η κλήση μόνο για τις ράμπες και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω... 
Μερικοί κάτοικοι της περιοχής που σίγουρα ξέρουν καλύτερα από μένα το λένε, και δεν το αμφισβητώ.