Xalkiadakis

Πολίτες: Που είναι το χαμόγελο; - Παράπονα για το υπεραστικό ΚΤΕΛ


Τα παράπονα για τον τρόπο συμπεριφοράς προσωπικού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου - Λασιθίου εκφράζει με επιστολή του προς το iraklioblog συμπολίτης μας.
Αναλυτικά αναφέρει:



Σήμερα το πρωί, έτυχε να βρεθώ στις εγκαταστάσεις του υπεραστικού κτελ στο λιμάνι και παρακολούθησε την εξής σκηνή: Μια τουρίστρια απευθύνεται όλο χαμόγελο σε υπάλληλο του κτελ, ρωτώντας τον για το που μπορεί να αφήσει για φύλαξη μια αποσκευή. Ο υπάλληλος, χωρίς καν να σκάσει το χειλάκι του, της απευθύνθηκε σχεδόν σαν να την μάλωνε, με ύφος αγενές και εκνευρισμένο. Δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν είχε κοιμηθεί καλά, αν είχε προβλήματα προσωπικά ή επαγγελματικά και δεν μου πέφτει λόγος. Όταν όμως έχεις ως υποχρέωση να εξυπηρετείς τουρίστες, οφείλεις να αφήνεις τα προβλήματά σου εκτός του χώρου εργασίας. Ο τουρίστας και ο κάθε πελάτης σου, δεν σου φταίει σε τίποτα. Άσε που το χαμόγελο είναι τσάμπα! Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Κ.Π.

(φωτο αρχείου)