Πλουμή - Παραγιουδάκης

Survivor Αποχώρηση: Αλλάζουν οι κανόνες! Το κοινό θα ψηφίσει τους πιο αγαπητούς του παίκτες (video)


Το κοινό θα έχει στη διάθεσή του 24 ώρες να ψηφίσει τους Survivor παίκτες που αγαπά περισσότερο. Ο επόμενος παίκτης που θα αποχωρήσει θα είναι ο λιγότερος αγαπητός από την λίστα.


Δεν φτάνει η αγωνία των παικτών για την αποχώρηση του χθεσινού επεισοδίου του Survivor, έμαθαν κιόλας ότι η διαδικασία της επόμενης αποχώρησης αλλάζει! Ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε τα... ευχάριστα για κάποιους, δυσάρεστα για άλλους, στο Συμβούλιο του Νησιού λίγο πριν την αποχώρηση.

Ο παρουσιαστής του Survivor γνωστοποίησε σε όλους πως το σύστημα της αποχώρησης αλλάζει. Συγκεκριμένα, την επόμενη εβδομάδα θα τεθούν και οι εννέα παίκτες στη διάθεση του κοινού και μάλιστα για μία ολόκληρη ημέρα. Βάση των ψήφων, θα δημιουργηθεί μια “λίστα” από το 1 έως το 9, όπου στην πρώτη θέση θα βρίσκεται ο παίκτης με τις περισσότερες θετικές ψήφους. Ωστόσο, θα συνεχιστούν οι αγώνες ασυλίας, ατομικής ασυλίας και οι ψηφοφορίες. Όταν βγουν δύο ή τρεις προτεινόμενοι, δεν θα ψηφίζει το κοινό, αλλά θα φεύγει αυτός που έχει τις λιγότερες ψήφους στην σχετική λίστα που θα έχει ήδη δημιουργηθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ SURVIVOR

Ανάμεσα σε Μπο και Κοκκινάκη, ένας παρέμεινε στο Survivor. Το τηλεοπτικό κοινό σε Ελλάδα και Κύπρο, αποφάσισε να σώσει τον ράπερ της παρέας, Μπο και να αποχωρήσει ο πολίστας της ομάδας, Κοκκινάκης. «Είναι η τρίτη φορά που ήμουν υποψήφιος και κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω ζήσει το παιχνίδι μέχρι τώρα, καλή συνέχεια στα παιδιά και στις δύο ομάδες. Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο που με στήριξε τρεις φορές και αυτούς ίσως που δεν τους άρεσα. Εγώ αυτός είμαι, δεν έχω να πω κάτι άλλο. Καλή επιτυχία στα παιδιά, να πετύχει ο καθένας τους στόχους που έχει. Θα γυρίσω στους δικούς μου ανθρώπους, στην κόρη μου», είπε μεταξύ άλλων ο Κώστας Κοκκινάκης ενώ η Ευρυδίκη Βαλαβάνη ήταν έτοιμη να κλάψει.

Τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο του Survivor; Ποια ομάδα θα κερδίσει το πολυπόθητο έπαθλο; Πώς θα επηρεάσει την ομάδα των Διασήμων η αποχώρηση του Κώστα Κοκκινάκη; Θα λυθεί μια για πάντα η κόντρα Διάσημων και Μαχητών; Πώς θα σχολιάσουν τις αλλαγές στον τρόπο αποχώρησης; Τι άλλες εκπλήξεις κρύβει το παιχνίδι; Η απάντηση στις τηλεοπτικές μας οθόνες στις 4 Ιουνίου και ώρα 21:00.

Δείτε τον Σάκη Τανιμανίδη να εξηγεί στους παίκτες την αλλαγή στον τρόπο αποχώρησης και την αντίδραση των παικτών. Άλλοι αγωνιούν, άλλοι μένουν απαθείς και... η Σάρα Εσκενάζυ - όπως πάντα - χαμογελαστή!