Πλουμή - Παραγιουδάκης

Πρωταθλήτρια Ελλάδας η Αργυρώ Μηλάκη!



Σε ανάρτησή της στο Facebook η πρωταθλήτρια της ποδηλασίας Αργυρώ Μηλάκη αναφέρει:


Πρωταθλήτρια Ελλάδος 2017! Με ένα ξεκόλλημα από την αρχή του αγώνα καταφέραμε να κερδίσουμε τη φανέλα της Πρωταθλήτριας στο αγώνισμα αντοχής 108 χιλιομέτρων. Κάθε φορά που φοράω τη φανέλα με τη σημαία της χώρας μας νιώθω δέος και υπερηφάνεια...γιατί η σημασία της είναι πολύ ξεχωριστή! Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ στους προπονητές μου Georgios-Athena Varverakis-Sideraki γιατί αποδείξαμε ότι με τη σωστή επιστημονική δουλειά μπορούμε να κερδίσουμε με οποιονδήποτε τρόπο!! Ευχαριστώ πολύ όλους όσους είναι δίπλα μου σε κάθε προσπάθεια! Οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά!!Το Πανελλήνιο πρωτάθλημα τελείωσε και όπως μου είπε κάποτε ο προπονητής μου
"Μη χάνεις χρόνο πανηγυρίζοντας μια επιτυχία... εκμεταλλεύσου το χρόνο για να προετοιμαστείς για την επόμενη"
Την Τετάρτη αναχωρούμε με την εθνική ομάδα για το Παγκόσμιο κύπελλο στο Emmen της Ολλανδίας! Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα μηνύματα που μου έχετε στείλει!!! 





Photo Credits φυσικά από τους καλύτερους Nassos Triantafyllou Photography και Petros Gkotsis