Xalkiadakis

Θετικά τα μηνύματα από την ITB 2017 την μεγάλη τουριστική έκθεση της Γερμανίας


Ενωμένη η Κρήτη δίνει δυναμικό παρόν στη Διεθνή έκθεση Βερολίνου ITB 2017 τη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στον κόσμο, που ολοκληρώνεται την Κυριακή 12 Μαρτίου. Στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης που βρίσκεται στο χώρο του ΕΟΤ, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κρήτης μαζί με φορείς τουρισμού του νησιού, υποδέχτηκαν και συνομίλησαν με επιχειρηματίες, δημοσιογράφους και τουριστικούς φορείς απ’ όλο τον κόσμο. 


Συγκεκριμένα, στο περίπτερο της Κρήτης βρέθηκαν ο Πρόεδρος Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης, ο Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Κώστας Κουρκουνάκης, ο Γραμματέας του Συνδέσμου Δημήτρης Διβόλης, ο Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου Μανόλης Τσακαλάκης, ο πρ. Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων Μανόλης Γιαννούλης , επιχειρηματίες της Κρήτης, ενώ από την Περιφέρεια Κρήτης τα στελέχη: Μανόλης Μαρκαντωνάκης, Μαρία Λαβδάκη και Ήρα Βουτσαλά.





Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης συνομίλησε με την Υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά και επισήμανε πως το κλίμα για την Ελλάδα και την Κρήτη είναι πολύ θετικό, με βάση τα μηνύματα τόσο από τη Γερμανική αγορά- την πρώτη σε αφίξεις στην Κρήτη- αλλά και από τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές αγορές. «Η αύξηση στις προ-κρατήσεις διατηρείται σε διψήφιο ποσοστό», τονίζει ο κ. Βαμιεδάκης και προσθέτει: «μας χαροποιεί ιδιαίτερα ότι η αύξηση εστιάζεται στους μήνες που την έχουμε ανάγκη, όπως τον Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο. Οι αυξημένες πτήσεις αλλά και οι πληρότητες στο ξεκίνημα της σεζόν το καταδεικνύουν. Οι επαφές με τους τουριστικούς παράγοντες επιβεβαίωσαν επίσης τη στρατηγική θέση του νησιού μας στον τουριστικό χάρτη. Η πρόκληση είναι πλέον να διατηρήσουμε την ανταγωνιστικότητα μας, παρά τη δυσβάσταχτη φορολογία και το δυσμενές επιχειρηματικό κλίμα που μαστίζει τόσο τον τουρισμό όσο και όλους τους παραγωγικούς κλάδους και να κεφαλαιοποιήσουμε αυτές τις θετικές εξελίξεις. Ελπίζουμε ο τζίρος των ξενοδοχείων, να μην επηρεαστεί από το μεγάλο όγκο προ-κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν με ειδικές προσφορές και η αύξηση των αφίξεων να κεφαλαιοποιηθεί σε αύξηση εσόδων για όλη την τοπική αγορά.»